NYHETER

Pressmeddelande: A&P Nyanställer

Fredrik Elfsberg är anställd på A&P Fastighetstransaktioner sedan
den 4 maj. Fredrik, med tidigare erfarenheter inom transaktioner, innebär en viktig förstärkning av A&P:s transaktionsteam.

– Fredrik är ett välkommet tillskott till teamet. Vi arbetar på en allt större geografisk marknad och rekryteringen av Fredrik är viktig både organisatoriskt som kapacitetsmässigt, säger Pontus Nilsson, VD på A&P Fastighetstransaktioner.

Fredrik kommer senast från en roll som Manager för Maersk Broker i Köpenhamn. Fredrik har en magisterexamen från internationella ekonomprogrammet på Handelshögskolan vid Umeå Universitet, och han har även studerat vid San Diego State University.

– Jag är väldigt glad att ansluta till A&Ps team. Med min tidigare erfarenhet från företagstransaktioner och mitt intresse för fastighethetsmarknaden, hoppas jag kunna bidra till att stärka A&Ps position på transaktionsmarknaden ytterligare, samt vara en del av företagets fortsatta positiva utveckling.” säger Fredrik Elfsberg.

Fredriks roll inom A&P kommer att innebära fokus på uppdrag i Jönköpingsregionen och närliggande städer.

Läs mer här:

J-affärer